مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 دی 1400 ساعت 16:102022-01-13سياسي

تصویب 700 میلیارد ریال اعتبار زیرساخت گردشگری در بندرعباس


700 میلیارد ریال اعتبار زیرساخت گردشگری بندرعباس در جلسه ای با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و استان ها وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تصویب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، هم زمان با سفر رییس جمهور به استان هرمزگان، جلسه ای با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و استان ها میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان، فرماندار بندرعباس و نمایندگان اقشار مختلف مردم برگزار شد.

جواد واحدی معاون امور مجلس، حقوقی و استان ها وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی عصر امروز پنج شنبه 23 دی ماه 1400 در این جلسه با اشاره به اینکه در سفرهای استانی، مشکلات و موضوعات را رصد می شود، افزود: مشکلات و موضوعاتی که در جلسه مطرح شد موضوعات روز استان هاست که به دولت انعکاس می دهیم.

وی در خصوص بافت های فرسوده شهر بندرعباس گفت: موضوع بافت های فرسوده و عمرانی را قطعاً انعکاس می دهیم و از شهردار می خواهیم بحث های زیرساختی را با شدت و حدت بیشتری به وزارت کشور انتقال دهند.

واحدی بابیان اینکه قبل از جلسه هیئت دولت، درباره مشکلات استان ها به صورت تخصصی بحث و بررسی ها انجام می شود، افزود: پس از بررسی، نتیجه گیری و تأمین اعتبار می شود یعنی مصوبات آماده است و فقط با حضور در استان این مصوبات پالایش، تص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 700 میلیارد ریال اعتبار زیرساخت گردشگری در بندرعباس

تصویب 700 میلیارد ریال اعتبار زیرساخت گردشگری در بندرعباس