مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 دی 1400 ساعت 15:202022-01-13اقتصادي

27 هزار واحد مسکونی در روستاهای گلستان احداث می شود


با توجه به قانون جدید تولید مسکن و نهضت ملی مسکن قرار است در گلستان حدود 94 هزار واحد مسکونی احداث شود که از این تعداد 27 هزار واحد مسکن روستایی خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، علی محمد زنگانه ظهر امرز در مراسم  متمرکز کلنگ زنی 500 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد، تحویل 300 جلد سند مالکیت روستایی و افتتاح 11 هزار و 320 مین واحد مقاوم سازی مسکن روستایی در روستای قزلجه ماتی شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: قانون جدید تولید مسکن و نهضت ملی مسکن در سطح کشور تصویب شده و قرار است ظرف مدت چهار سال هرساله یک میلیون واحد مسکونی در کشور احداث شود.

وی تصریح کرد: سهم استان گلستان در این مدت حدود 94 هزار واحد مسکونی خواهد بود که از این تعداد 27 هزار واحد مسکونی در روستاها احداث می شود.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: با توجه به بالا بودن جمعیت روستایی نسبت به جمعیت شهر در گلستان تلاش داریم تا تعداد واحدهای مسکونی بیشتری را در روستاها احداث کنیم.

وی ادامه داد: امروز نخستین کلنگ زنی نهضت ملی مسکن در استان گلستان در گنبدکاووس برای مددجویان کمیته امداد انجام شد تا این حرکت مایه خیر و برکت در راستای انجام وظیفه ما در امر نهضت ملی مسکن باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

27 هزار واحد مسکونی در روستاهای گلستان احداث می شود

27 هزار واحد مسکونی در روستاهای گلستان احداث می شود