مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 دی 1400 ساعت 14:502022-01-13سياسي

موشک های ضد تانک جدید جایگزین موشک های قبلی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش امروز (پنج شنبه) در حاشیه همایش علمی این نیرو، گفت: بنا به فرمان رهبر انقلاب، - فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه در حال حاضر موشک های ضد تانک جدیدی را جایگزین موارد قبلی کرده ایم، افزود: در حوزه تولید و بهینه کردن پهپاد هم دستاورد هایی داشته ایم که بخشی از این دستاورد ها را در همایش امروز رونمایی کرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش امروز (پنج شنبه) در حاشیه همایش علمی این نیرو، گفت: بنا به فرمان رهبر انقلاب، تحولاتی در ساختار نیروی زمینی ایجاد کرده ایم.

در زمینه تجهیزات و سلاح ها نیز باید از شرایط فعلی عبور کنیم و تجهیزات ما چهار شاخص دورزن بودن، نقطه زن بودن، هوشمند بودن و قابلیت شبکه ای بودن پیدا کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر موشک های ضد تانک جدیدی را جایگزین موارد قبلی کرده ایم، افزود: در حوزه تولید و بهینه کردن پهپاد هم دستاورد هایی داشته ایم که بخشی از این دستاورد ها را در همایش امروز رونمایی کرده ایم.

فرمانده نیروی زمینی در پایان گفت: بخشی از طرح های ما به هوشمند کردن تجهیزات تعلق دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موشک های ضد تانک جدید جایگزین موشک های قبلی شد

موشک های ضد تانک جدید جایگزین موشک های قبلی شد