مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 15:052022-01-11اجتماعي

درخواست داریم تا از تعطیل کردن مدارس جلوگیری شود


از ستاد ملی مبارزه با کرونا درخواست کرده ایم تا جایی که امکان دارد اجازه بدهند مدارس به صورت حضوری به فعالیت خود ادامه دهند و از تعطیل کردن مدارس خودداری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازآموزش و پرورش را دچار مشکل کرد ولی فرصت های خوبی برای برون رفت از آموزش سنتی و استفاده از روش های آموزش مدرن در اختیار آموزش و پرورش قرار داد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: برای ساماندهی فضای مجازی در حوزه یادگیری دانش آموزان باید برنامه ریزی متناسب با شرایط و مقتضیات جامعه انجام شود.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: استفاده از روش های آموزشی مدارس خاص یکی از راه های مؤثر ارائه آموزش به دانش آموزان است در این مدارس معلمان در دوران کرونا از موقعیت های یادگیری مختلف از جمله فضای آزاد و برخی اوقات از مساجد و برنامه بوم برای ارائه آموزش به دانش آموزان استفاده کردند، این روش یک نوع مهارت استفاده از موقعیت های مختلف برای آموزش و یادگیری دانش آموزان است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به این که مدارس همواره باید آماده ارائه خدمات آموزشی و تربیتی به دانش آموزان باشند، تأکید کرد: از ستاد ملی مبارزه با کرونا درخواست کرده ایم تا جایی که امکان دارد اجازه بدهند مدارس به صورت حضوری به فعالیت خود ادامه دهند و از تعطیل کردن مدارس خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست داریم تا از تعطیل کردن مدارس جلوگیری شود

درخواست داریم تا از تعطیل کردن مدارس جلوگیری شود