مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 13:302022-01-11سياسي

دستور ویژه قضایی برای تشکیل قرارگاه عملیاتی مقابله با قاچاق سوخت در هشتبندی


رییس کل دادگستری هرمزگان از صدور دستور ویژه قضایی برای تشکیل قرارگاه عملیاتی مقابله با قاچاق سوخت در شهرستان میناب و بخش هشتبندی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری استان هرمزگان اظهار داشت: با توجه به گزارشات واصله و مشاهدات عینی پس از حادثه دلخراش تصادف اخیر در محور مواصلاتی منوجان به هشتبندی در حوزه استان کرمان، دستور ویژه قضایی به منظور تشکیل قرارگاه عملیاتی مقابله با قاچاق سوخت در شهرستان میناب و بخش توکهور و هشتبندی صادر شده است.

  وی خاطر نشان کرد، به همین منظور طی ابلاغی از معاون دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس و رییس قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت استان هرمزگان خواسته شده است، جهت پیشگیری و مقابله جدی با حضور خودروهای حامل سوخت قاچاق و برنامه ریزی و تدبیر در این خصوص سریعاً به شهرستان میناب و بخش توکهور و هشتبندی اعزام شود و تا اجرای کامل تدابیر ذکر شده در ابلاغ و تشکیل قرارگاه عملیاتی مقابله با قاچاق سوخت در آن حوزه های قضایی حضور داشته و به صورت مستمر اقدامات را گزارش نماید.

  قهرمانی در ادامه افزود: قرارگاه ویژه عملیاتی و پیشگیری مقابله با قاچاق سوخت در شهرستان میناب و بخش توکهور و هشتبندی، متشکل از نیروی انتظامی، اداره کل اطلاعات، اداره کل تعز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور ویژه قضایی برای تشکیل قرارگاه عملیاتی مقابله با قاچاق سوخت در هشتبندی

دستور ویژه قضایی برای تشکیل قرارگاه عملیاتی مقابله با قاچاق سوخت در هشتبندی