مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 13:002022-01-11فرهنگي

نشست ایران شناسی بنیاد سعدی در لاذقیه سوریه


برگزاری این نشست ها برای آشنا شدن فراگیرانِ زبان فارسی با تمدن و فرهنگ ایران، بسیار مهم است و به آن ها در یادگیری زبان فارسی و تسلط بر آن کمک می کند.

- با هدف آشنایی هرچه بیشتر فراگیران زبان فارسی با فرهنگ، تمدن، جلوه ها و جاذبه های میراث فرهنگی ایران، اولین نشست از سلسله نشست های ایران شناسی با عنوان ایران فی عیون سوریه برنامه ریزی و با حضور فراگیران و دوستداران زبان و ادبیات فارسی در لاذقیه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی بنیاد سعدی، هدف از تشکیل این نشست ها آشنایی فراگیران زبان فارسی با فرهنگ و تمدن، آداب و رسوم، جاذبه های طبیعی، باستانی، تاریخی و هنر و دانش روز کشور است.

به همین منظور، در هر دوره یک یا دو جلسه به صورت مشترک برای کلیه فراگیران زبان فارسی برگزار خواهد شد و برای شروع در هر جلسه، درباره ویژگی های یکی از شهرهای زیبای ایران اطلاعات جامعی توسط وابسته فرهنگی و مدرسان دوره ارائه می شود و از مشارکت دانشجویان برای ارائه مطالب و دانستنی های کوتاه فرهنگی مرتبط با کشور نیز استفاده می شود.

این نشست با نمایش ویدیویی درباره شهرهای ایران و زیبایی های آن شروع شد، سپس علیرضا فدوی مسئول خانه فرهنگ با اشاره به اهمیت این جلسات گفت: برگزاری این نشست ها برای آشنا شدن فراگیرانِ زبان فارسی با تمدن و فرهنگ ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست ایران شناسی بنیاد سعدی در لاذقیه سوریه

نشست ایران شناسی بنیاد سعدی در لاذقیه سوریه