مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 12:452022-01-11فرهنگي

کتاب های «هنر معاصر ایران»را چطور بخوانیم؟


در هفته هفدهم برنامه چراغ مطالعه رضا وحید زاده در مورد اینکه کتاب های«هنر معاصر ایران»را چطور بخوانیم؟ سخن می گوید و درباره موضوع امید و ناامیدی درادبیات و زبان فارسی نیز بحث و گفتگو می شود.

- در هفته هفدهم برنامه چراغ مطالعه رضا وحید زاده در مورد اینکه کتاب های هنر معاصر ایران را چطور بخوانیم؟ سخن می گوید و درباره موضوع امید و ناامیدی درادبیات و زبان فارسی نیز بحث و گفتگو می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در اولین شب از هفته هفدهم برنامه چراغ مطالعه که سه شنبه بیست و یکم دی ماه پخش می شود ابتدا مهمترین اخبار حوزه ی کتاب، نشر و ترجمه مرور می شود و سپس در بخش چی را چطور بخوانیم، رضا وحید زاده در مورد هنر معاصر ایران و اینکه چطور باید آثار مرتبط با این حوزه را خواند سخن خواهد گفت و منابعی را برای مطالعه معرفی می کند.

در بخش فارسی وار با بهمن بنی هاشمی درباره موضوع امید و ناامیدی در ادبیات و زبان فارسی گفتگو می شود و سپس در بخش تجربه خواندن فاطمه عسگری، درباره تجربه خواندن کتاب شب های روشن داستایوفسکی صحبت می کند و تجربه خواندن آن را با بینندگان برنامه به اشتراک می گذارد.

اما در دومین شب برنامه چراغ مطالعه که چهارشنبه بیست و دوم دی پخش می شود کتاب رهایی از افسانه زندگی بی قید و شرط نوشته پل دولان با حضورمرتضی براتی، مترجم اثرنق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب های «هنر معاصر ایران»را چطور بخوانیم؟

کتاب های «هنر معاصر ایران»را چطور بخوانیم؟