مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 11:352022-01-11سياسي

دیدار رییس دانشگاه ایلام و رییس دانشگاه واسط عراق با استاندار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، بهرام نیا استاندار ایلام در این دیدار، اظهار داشت: سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق اخیراً در جلسه ای که داشتیم اعلام کرد، - دیدار علی محمدی، سرپرست دانشگاه ایلام و مازن حسن جاسم الحسنی، رییس دانشگاه واسط، با بهرام نیا استاندار ایلام، در سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، بهرام نیا استاندار ایلام در این دیدار، اظهار داشت: سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق اخیراً در جلسه ای که داشتیم اعلام کرد، که ایجاد کنسولگری عراق در ایلام نهایی شده است و این موضوع به زودی محقق خواهد شد.

استاندار ایلام یکی از ویژگی های مهم دو استان ایلام و استان واسط عراق را شیعه بودن مردمان آنان عنوان کرد و گفت: خوشبختانه کشور ایران در زمینه تولید علم و دانش در دنیا دارای رتبه 16 ست و این فرصت بسیار خوبی برای توسعه همکاری های علمی هر دو کشور محسوب می شود.

بهرام نیا، دو کشور دوست و مسلمان ایران و عراق را دارای دشمنان مشترک دانست و بیان داشت: از مصادیق این موضوع را می توان در ترور و کشته شدن بیش از 500 دانشجو و استاد عراقی در سال های گذشته و همچنین ترور دانشمندان هسته ای و علمی ایران دید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس دانشگاه ایلام و رییس دانشگاه واسط عراق با استاندار

دیدار رییس دانشگاه ایلام و رییس دانشگاه واسط عراق با استاندار