مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 10:402022-01-11اجتماعي

پرواز کرمانشاه- نجف راه اندازی شد


مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه، از موافقت و صدور مجوز پرواز کرمانشاه- نجف و بالعکس خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، حسین نیک روش، بااشاره به رایزنی ها و پیگیری های انجام شده برای راه اندازی پرواز کرمانشاه – نجف، اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش ها و پیگیری های انجام شده توانستیم موافقت و مجوز پرواز کرمانشاه به نجف و بالعکس را بگیریم.

وی ادامه داد: اولین پرواز کرمانشاه به نجف با ظرفیت 160 زائر عتبات عالیات از طریق فرودگاه بین المللی کرمانشاه اواخر دی ماه انجام می گیرد.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه با بیان اینکه پرواز کرمانشاه به نجف به صورت هفتگی برقرار است، افزود: براین اساس هر هفته یک پرواز رفت و برگشت کرمانشاه به نجف را برای کاروان های حج و زیارت در کرمانشاه خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: هزینه کاروان زیارتی برای هر فرد با تمام هزینه های در نظر گرفته شده شامل اقامت، تغذیه و پرواز رفت و برگشت حدود هفت میلیون تومان تمام می شود.

نیک روش با بیان اینکه مشتاقان عتبات عالیات می توانند در قالب کاروان های حج و زیارت اعزام شوند، عنوان کرد: در این راستا 20 دفتر زیارتی در سطح استان فعال هستند که زائرین می توانند با  مراجعه به آنها برای اعزام ثبت نام انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرواز کرمانشاه- نجف راه اندازی شد

پرواز کرمانشاه- نجف راه اندازی شد