مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 07:552022-01-11اجتماعي

تشکیل 5 کاروان زیارتی از خراسان جنوبی به عتبات عالیات


مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی از تشکیل پنج کاروان برای سفر هوایی به عتبات عالیات از استان طی یک ماه گذشته خبر داد و گفت: از این تعداد تاکنون سه کاروان اعزام و دو کاروان هنوز در حال کامل شدن است.

- ابوالفضل نوفرستی مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: از یک ماه گذشته بعد از شرایط ایجاد شده به سبب بیماری کرونا خوشبختانه سفرهای هوایی عتبات عالیات در کشور و به تبع آن در استان آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه شکل گیری کاروان های سفر به عتبات عالیات در استان صورت گرفته و با هماهنگی سه استان خراسان انجام می گیرد، تصریح کرد: پروازهای عتبات عالیات برای زائران استان در حال حاضر از مشهد و به شکل منطقه ای صورت می پذیرد.

مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی ادامه داد: چناچه ظرفیت زائران عتبات عالیات به صورت هوایی در استان تکمیل گردد مانند قبل از بیماری دوباره این سفرها از مرکز استان به عراق انجام می شود.

نوفرستی از تشکیل پنج کاروان برای سفر هوایی به عتبات عالیات از استان طی یک ماه گذشته خبر داد و گفت: از این تعداد تاکنون سه کاروان اعزام و دو کاروان هنوز در حال کامل شدن بوده و در هر کاروان 55 زائر به این سفر معنوی تشرف می یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 5 کاروان زیارتی از خراسان جنوبی به عتبات عالیات

تشکیل 5 کاروان زیارتی از خراسان جنوبی به عتبات عالیات