مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 07:352022-01-11سياسي

پیوندی مدیر مرکز رسانه و فضای مجازی ناحیه بسیج دانشجویی استان هرمزگان شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، در مراسمی با حضور مدیران ناحیه بسیج دانشجویی استان هرمزگان طی حکمی از سوی عارف رئوفی فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان هرمزگان، - طی حکمی از سوی عارف رئوفی فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان هرمزگان، محمد علی پیوندی به عنوان مدیر مرکز رسانه و فضای مجازی این ناحیه منصوب و از زحمات محمدرضا چکن نیز تقدیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، در مراسمی با حضور مدیران ناحیه بسیج دانشجویی استان هرمزگان طی حکمی از سوی عارف رئوفی فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان هرمزگان، محمد علی پیوندی به عنوان مدیر مرکز رسانه و فضای مجازی این ناحیه منصوب شد و از زحمات محمدرضا چکن نیز تقدیر به عمل آمد.

پیوندی دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد حقوق خصوصی است و مسئولیت های مختلفی از جمله معاونت گفتمان سازی و مطالبه گری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بندرعباس و دبیری کانون دانش آموختگان طرح ولایت بسیج دانشجویی را در کارنامه دارد.

مرکز رسانه و فضای مجازی بسیج دانشجویی استان هرمزگان تاکنون موفق به کسب رتبه های برتر کشوری و تولید بیش از هزار دقیقه محصولات رسانه ای در قالب های مختلف در دو سال گذشته و دوره ی مدیریت چکن بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوندی مدیر مرکز رسانه و فضای مجازی ناحیه بسیج دانشجویی استان هرمزگان شد

پیوندی مدیر مرکز رسانه و فضای مجازی ناحیه بسیج دانشجویی استان هرمزگان شد