مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 06:352022-01-11سياسي

نماینده مجلس: پزشکی که بابت یک عمل 30 میلیون می گیرد به مناطق محروم نمی رود


عضو کمیسیون بهداشت مجلس با انتقاد از عملکرد برخی پزشکان در دریافت هزینه های کلان برای انجام عمل جراحی، تاکید کرد که افراد مدعی دفاع از خون شهدا و شهید سلیمانی مانند آنان عمل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مسعود پزشکیان عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 21 دی) مجلس شورای اسلامی، در اخطاری اظهار داشت: بنده مسئول اکیپ های اضطراری جبهه ها بودم و لشکر عاشورا هیچ عملیاتی نداشته که ما یا دوستانمان آنجا نباشیم، بنابراین تمام زندگی ما برای انقلاب و جانبازان است.

وی با بیان اینکه کسی که ادعای جانبازی و پیمودن راه شهید سلیمانی را می کند، لطفا مثل آنها نیز راه برود، تصریح کرد: برخی وقتی که باید برای دولت کار کنند بیرون رفتند و چند میلیارد سرمایه زدند، آیا این دفاع از جانباز است؟ اگر مرد هستید برای خدمت به مردم از خود و پول خود بگذرید، این گوی و این میدان! نماینده تبریز در مجلس با تاکید بر اینکه مطالبی که بیان کرده است در حمایت از محرومان بوده است، یادآور شد: مطالبی که بیان کردیم به معنای این نیست که کارکرد وزارت بهداشت در زمان کرونا نامطلوب بوده است، بلکه به این دلیل بیان شد که بهتر عمل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: پزشکی که بابت یک عمل 30 میلیون می گیرد به مناطق محروم نمی رود

نماینده مجلس: پزشکی که بابت یک عمل 30 میلیون می گیرد به مناطق محروم نمی رود