مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 04:052022-01-11ورزشي

نام طارمی در پرونده فساد فوتبال پرتغال/ نقشه دستیار مورینیو نگرفت!


در پرونده رسیدگی به تخلفات گسترده رییس سابق باشگاه بنفیکا، نام مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران هم که یکی از گزینه های مدنظر بنفیکا بوده، به میان آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در سال 2019 راهی تیم ریوآوه پرتغال شد.

طارمی در همان هفته های نخست حضور در ریوآوه نشان داد که چه مهاجم توانمندی است و قبل از آنکه نیم فصل نخست لیگ پرتغال به پایان برسد، نظر سه باشگاه بزرگ این کشور یعنی اسپورتینگ لیسبون، پورتو و بنفیکا را به خود جلب کرد.

در آن زمان حتی بحث پیشنهاد باشگاه بوردو فرانسه به طارمی هم به میان آمد ولی طارمی تا پایان فصل در ریوآوه ماند و فصل بعد راهی تیم پورتو شد.

تیم های بنفیکا و اسپورتینگ هم تلاش زیادی برای جذب طارمی داشتند اما مهاجم ایران ترجیح داد به پورتو برود.

این روزها و همزمان با انتشار بخش هایی از پرونده فساد لوییس فیلپه ویرا رییس سابق باشگاه بنفیکا جزییاتی از رقابت تیم های بزرگ پرتغال برای جذب طارمی هم افشا شده است.

منشا این افشاگری، پرونده بزرگ فساد مالی موسوم به عملیات کارت قرمز است و در آن بخشی از مکالمات سیلوا کامپوس رییس باشگاه ریوآوه و فیلیپه قرار دارد.

این بخش از مکالمات در اختیار رسانه های پرتغال قرار گرفته است و مربوط زمانی است که صحبت از ورود دو باشگاه اسپورتینگ و بوردو ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام طارمی در پرونده فساد فوتبال پرتغال/ نقشه دستیار مورینیو نگرفت!

نام طارمی در پرونده فساد فوتبال پرتغال/ نقشه دستیار مورینیو نگرفت!