مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 19:202022-01-10حوادث

شب جهنمی در «حسین آباد»


بی احتیاطی راننده و تخطی از سرعت مطمئنه علت واژگونی تانکر حمل مازوت در شهرستان حسین آباد سنندج بود که منجر به مرگ 3 نفر و سوختن 28 خانه و 6 خودرو شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، ساعت 19:50 شامگاه شنبه 18 دی صدای انفجار شدید و به دنبال آن زبانه کشیدن شعله های آتش در یک لحظه آرامش شبانه مردم حسین آباد را به جهنمی سوزان تبدیل کرد.

ساکنان شهر که وحشت زده به خیابان آمده بودند با دیدن خانه هایی که در آتش می سوخت هراسان با آتش نشانی و اورژانس تماس گرفتند و دقایقی بعد تیم های امدادی در محل حاضر شدند.

نخستین بررسی ها نشان می داد یک تانکر حامل سوخت مازوت که از دهگلان عازم شهرستان دیواندره بود در نزدیکی شهرستان حسین آباد واژگون شده و به علت ریختن مازوت ها و سرازیر شدن مواد سوختی به داخل شهر ناگهان حریقی گسترده رخ داد و این حریق با انفجار گاز شهری و گسترش آتش و سرایت به خانه ها و خودروهای پارک شده در این مسیر شهر را به جهنمی از آتش تبدیل کرد.

با شروع عملیات اطفای حریق بلافاصله برق و شبکه گاز شهری قطع شد و امدادگران پس از ساعت ها تلاش سرانجام موفق شدند آتش را مهار کنند.

اما در این حادثه سه نفر از جمله راننده تانکر و دو نفر از ساکنان شهر جان باخته و 15 نفر نیز مصدوم شدند که برای ادامه درمان به بیمارستان انتقال یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب جهنمی در «حسین آباد»

شب جهنمی در «حسین آباد»