مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 14:252022-01-10سياسي

تأکید امیرعبداللهیان بر حُسن نیت ایران برای رسیدن به توافق خوب در مذاکرات وین


وزیر امور خارجه کشورمان بر ابتکارات عملی و سازنده طرف های مذاکره کننده در وین تأکید کرد و حُسن نیت و جدیت کشورمان در رسیدن به توافق خوب را مورد تصریح قرار داد.

- ، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با فهد بن محمود آل سعید معاون سلطان عمان آخرین تحولات روابط دو کشور و همچنین موضوعات مهم منطقه را مورد گفتگو و تبادل نظر قرار داد.

امیرعبداللهیان در این دیدار با اشاره به روابط تاریخی، مستمر و راهبردی دو کشور جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان، از نقش مهم سلطان قابوس پادشاه فقید عمان در شکل گیری روابط دو کشور یاد و بر ادامه مناسبات تهران و مسقط در دوره سلطان هیثم تأکید کرد.

وزیر امور خارجه ایران همچنین با ابلاغ سلام رییس جمهور کشورمان به سلطان هیثم، از حضور هیئت عالی رتبه عمانی در مراسم تحلیف سیزدهمین رییس جمهور اسلامی ایران تقدیر و تشکر کرد.

امیر عبداللهیان با تشریح سیاست دولت سیزدهم در اولویت دهی به همکاری با کشورهای منطقه، عمان را یکی از اولویت های اصلی برای همکاری ها در منطقه دانست و گسترش همه جانبه همکاری های فیمابین در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را مورد تأکید قرار داد.

وزیر امور خارجه کشورمان در حوزه همکاری های اقتصادی، آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای همکاری در عرصه حمل و نقل کالا و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید امیرعبداللهیان بر حُسن نیت ایران برای رسیدن به توافق خوب در مذاکرات وین

تأکید امیرعبداللهیان بر حُسن نیت ایران برای رسیدن به توافق خوب در مذاکرات وین