مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 13:552022-01-10سياسي

به کارگیری ظرفیت بانوان لازمه موفقیت کامل مدیریت شهری


مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران با بیان اینکه در طرح ریحان شهر، شهرداری میزبان نیست بلکه مردم و تشکل های مردمی میزبان هستند، گفت: همه آنچه در مدیریت شهری برای حل مسائل انجام می دهیم، - باید از دل مردم و کنشگران برخیزد و ما باید سر جای خود باشیم تا فهم، تسهیل گری و ریل گذاری مسیر به درستی انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مریم اردبیلی امروز در نخستین رویداد ریحانِ شهر با بیان اینکه در شرایط خاصی هستیم و در فضای پیرامون ما تغییراتی اتفاق افتاده و در حال وقوع است، افزود: اگر این تغییرات را درنظر نگیریم، در همه مسائل حاکمیتی مشکل خواهیم داشت و درک اقتضائات باعث جهش و فهم خواهد شد.

اردبیلی ادامه داد: تعداد کسانی که طرح های خود را برای فضای شهر ارائه دادند، قابل توجه بود ودر طول شبانه روز طرح ها ارسال می شد که بسیار شگفت انگیز است.

وی با اشاره به اینکه وقتی امید به حل مسائل داریم، این گنجینه ای بزرگی است و نشان می دهد، اتفاقات مثبت خواهد افتاد، اظهارکرد: کسانی که طرح ارسال می کردند، خود را در بهبود شرایط سهیم می دانند.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران درباره اقتضائات فضای جدید جامعه گفت: ما در دنیایی زندگی می کنیم که سرشار از پیچیدگی ها، تعارضات، تضاد و عدم قطعیت ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به کارگیری ظرفیت بانوان لازمه موفقیت کامل مدیریت شهری

به کارگیری ظرفیت بانوان لازمه موفقیت کامل مدیریت شهری