مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 10:202022-01-10دانش

وبینار مروری بر تاریخ کیهان شناسی، دوشنبه در فضای مجازی


در این جلسه که دوشنبه 20 دی از ساعت 17 تا 18 از طریق اسکای روم برپا می شود، مروری اجمالی بر تاریخ کیهان شناسی انجام می شود و علاقه مندان می توانند با استفاده از آدرس https: - در این جلسه که دوشنبه 20 دی از ساعت 17 تا 18 از طریق اسکای روم برپا می شود، مروری اجمالی بر تاریخ کیهان شناسی انجام می شود و علاقه مندان می توانند با استفاده از آدرس https://www.

skyroom.

online/ch/biruni.

obs/webinar در آن شرکت کنند انجمن علمی دانشجویی نجوم دانشگاه شیراز جلسه مجازی مقدمه ای بر تاریخ کیهان شناسی را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این جلسه با سخنرانی هومان مرادپور - مرکز تحقیقات نجوم و اخترفیزیک مراغه دوشنبه 20 دی از ساعت 17 تا 18 از طریق اسکای روم برپا می شود.

آنچه امروزه کیهان شناسی نامیده می شود، پس از جنگ جهانی دوم متولد شده است و تلاش های قبل از آن، صرفا مقالاتی محدود و حاصل کنجکاوی های شخصی است که عموما مطالعاتی موردی بوده است.

یکی از بهترین پرسش ها در زمینه کیهان شناسی توسط آناکسیماندر یونانی مطرح شده است: چگونه می توان شکل گیری جهان پیچیده را از یک حالت اولیه ساده توضیح داد؟ یکی از فیزیکدانان مطرح در این زمینه، پروفسور پادمانابان است که متاسفانه 4 ماه پیش فوت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبینار مروری بر تاریخ کیهان شناسی، دوشنبه در فضای مجازی

وبینار مروری بر تاریخ کیهان شناسی، دوشنبه در فضای مجازی