مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 09:502022-01-10سياسي

طرح میدان سردار شهید سلیمانی هنوز تهیه نشده است


با وجود گذشت دو سال از نامگذاری یکی از میادین شهر بیرجند به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هنوز طرحی برای این میدان تهیه نشده است.

- ، گروه استان ها: اعضای شورای اسلامی دوره پنجم شهر بیرجند 3 روز بعد از شهادت سردار سلیمانی برای نامگذاری میدان یا خیابانی به نام این شهید سرافراز اقدام کردند و بعد از بحث های مفصل در این باره در جلسات شورا و با در نظر گرفتن پیشنهاداتی که در این زمینه به شورا و شهرداری رسیده بود در نهایت میدان فرودگاه بیرجند در ورود ورودی شهر از سمت مشهد به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شد.

اما با گذشت دو سال از این مصوبه شورای اسلامی شهر بیرجند اعلام کرد که برای این میدان هنوز طرحی آماده نشده است و فراخوانی باید در این باره منتشر شود.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بیرجند به خبر نگار مهر گفت: میدان فرودگاه سابق بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر بیرجند و همچنین بلوار ورودی شهر به سمت پلیس راه به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شده است.

به گفته محمد محمد زاده فضا سازی بلوار مورد نظر و کارهای عمرانی آن انجام شده است و زیر ساخت های لازم مانند لوله کشی و حفر چاه برای آبیاری فضای سبز لچکی جزیره موجود در این مکان اجرایی و بازسازی فضای سبز و نورپردازی میدان انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح میدان سردار شهید سلیمانی هنوز تهیه نشده است

طرح میدان سردار شهید سلیمانی هنوز تهیه نشده است