مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 09:252022-01-10بين الملل

«آنگ سان سوچی»باز هم به چهار سال حبس دیگر محکوم شد


رهبر مخلوع میانمار که به دلیل سکوت در مقابل جنایات گسترده علیه مسلمانان «روهینگیا» به شدت مورد انتقاد است، امروز (دوشنبه) در دادگاهی به دلیل جرایم مختلف به تحمل چهار سال حبس محکوم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آنگ سان سوچی رهبر مخلوع میانمار که نقش زیادی در جنایت علیه مسلمانان روهینگیا در میانمار داشته است، امروز (دوشنبه) بار دیگر به چهارسال حبس محکوم شد.

یک منبع آگاه از فرایند دادگاه امروز آنگ سان سوچی به شبکه سی ان ان گفت که رهبر مخلوع میانمار برای چندین اتهام مختلف از جمله واردات غیرقانونی و در اختیار داشتن غیرمجاز بی سیم و  نقض قوانین مربوط به مقابله با شیوع کرونا گناهکار شناخته شده است و به تحمل چهار سال حبس محکوم شده است.

آنگ سان سوچی 76 ساله پیش از برکناری و بازداشت توسط ارتش در کودتای 11 ماه پیش، بعنوان مشاور دولتی میانمار و رهبر اصلی این کشور فعالیت داشت و پس از برکناری با بیش از 12 اتهام روبرو شد که این اتهامات در مجموع می توانست محکومیت یکصد ساله داشته باشد.

طبق این گزارش، چندین اتهام وارده به رهبر مخلوع میانمار شامل چندین اتهام فساد می شود که هرکدام محکومیت حبس تا حداکثر 15 سال را دارد و از جمله این فسادها می توان به نقض قوانین و محدودیت های مربوط به کرونا در جریان مبارزات انتخاباتی 2020 می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آنگ سان سوچی»باز هم به چهار سال حبس دیگر محکوم شد

«آنگ سان سوچی»باز هم به چهار سال حبس دیگر محکوم شد