مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 08:502022-01-10اقتصادي

وجود 30 کافه بازی در مشهد/ بزرگسالان هم نیاز به بازی دارند


رییس اتحادیه محصولات فرهنگی، بازی و سرگرمی مشهد با اشاره به نقش بازی های فکری در گسترش نشاط در خانواده از فعالیت 30 کافه بازی مجوزدار در مشهد تحت نظارت اتحادیه و نهادهای نظارتی خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اتحادیه محصولات فرهنگی، بازی و سرگرمی مشهد با اشاره به نقش بازی های فکری در گسترش نشاط در خانواده از فعالیت 30 کافه بازی مجوزدار در مشهد تحت نظارت اتحادیه و نهادهای نظارتی خبر داد.

مرتضی اسکافی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به فعالیت کافه بازی ها در مشهد، اظهار کرد: از مرداد ماه 1397 بر اساس مصوبه کمیسیون نظارت بر سازمان های صنفی سازمان صنعت، معدن و تجارت رسته ای تحت عنوان بازی های فکری غیر رایانه ای به اتحادیه محصولات فرهنگی ملحق شد که بخشی از آن رسته شامل کافه بازی ها می شود.

وی ادامه داد: بر این اساس ما با توجه به چارچوب قانون نظام صنفی نسبت به شناسایی و صدور پروانه این مکان ‎ها اقدام کردیم که این کار باعث نظام بخشی به این مکان ها شده است.

اسکافی با بیان اینکه در حال حاضر حدود 30 کافه بازی مجوزدار در مشهد در حال فعالیت بوده و تعدادی نیز در حال تشکیل پرونده هستند، تصریح کرد: با توجه به اینکه در یک دهه اخیر مردم درگیر فضای مجازی شده و از مکان های این چنینی دور بوده اند، استقبال بسیار خوبی از سوی مردم از این مکان ها شده که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 30 کافه بازی در مشهد/ بزرگسالان هم نیاز به بازی دارند

وجود 30 کافه بازی در مشهد/ بزرگسالان هم نیاز به بازی دارند