مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 08:452022-01-10اقتصادي

رنج بافندگان فرش دستباف از دلالان بی انصاف


یک پیشران بافت فرش دستباف رشت گفت: دلالان فرش، با قیمت های بسیار پایین از ما فرش می خرند و با سودهای هنگفت در بازار به فروش می رسانند.

- ایسنا/گیلان یک پیشران بافت فرش دستباف رشت گفت: دلالان فرش، با قیمت های بسیار پایین از ما فرش می خرند و با سودهای هنگفت در بازار به فروش می رسانند.

نیلوفر آتش زمزم در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: درآمد حاصل از فرش دستباف برای قالیبافان اهمیت زیادی دارد چون در سبد معیشت و کاهش هزینه های زندگی و امنیت شغلی آنها اثرگذار است.

وی با اشاره به اینکه در کارگاه هم به تولید فرش و هم به تولید تابلو فرش می پردازم، افزود: به دلیل اشباع بودن بازار تابلو فرش تعداد کمی از تابلو فرش ها به فروش می رود اما بافت قالی و قالیچه همچنان مشتریان خوبی دارد.

یکی از دلایلی که بافندگان تمایل دارند بیشتر به بافت تابلو فرش بپردازند این است که برای بافت فرش مدت زمان زیادی برای اتمام کار نیاز است و دستمزدهای کمی هم بعد از پایان کار نصیب بافندگان می شود.

این پیشران بافت فرش دست باف با بیان اینکه از کشورهای سویس و ترکیه و عراق هم مشتریان بسیار خوبی دارد، خاطرنشان کرد: کشورهای دیگر به کیفیت عالی فرش گیلان واقف هستند اما متاسفانه در کشور خودمان باید فرش گیلان را به نام دیگر استان های کشور معرفی کنیم تا از ما بخرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنج بافندگان فرش دستباف از دلالان بی انصاف

رنج بافندگان فرش دستباف از دلالان بی انصاف