مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 07:002022-01-10پزشكي

رای منفی دیوان عدالت به ابطال مصوبه نحوه پرداخت کارانه پزشکان


موضوع ابطال موافقتنامه بین معاونین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین ابطال مصوبه شماره 15؍09؍1395 شورای حقوق و دستمزد در خصوص کسر پلکانی کارانه پزشکان در دیوان عدالت اداری بررسی شد.

- ، موضوع ابطال موافقتنامه فی مابین معاونین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین ابطال مصوبه شماره 15؍09؍1395 شورای حقوق و دستمزد در خصوص کسر پلکانی کارانه پزشکان در دیوان عدالت اداری بررسی شد.

در این پرونده، شاکی دادخواستی به طرفیت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مطرح کرده بود و در رابطه با ابطال مقرره اعلام کرده بود: در راستای تحقق فاز سوم قانون طرح تحول سلامت با نامه وزیر بهداشت دستورالعمل پرداخت مبتنی بر عملکرد پزشکان و کارکنان غیر پزشکی ابلاغ گردید و مطابق این دستورالعمل طرح جز فنی در آمد اختصاصی متعلق به بیمارستان و جز حرفه ای بطور کامل جهت پرداخت پزشکان و پرسنل کارانه در نظر گرفته شد و در پایان هر ماه نیز مطابق قانون مالیات مصوب مجلس شورای اسلامی، مالیات کسر و مابقی به پزشکان و پرسنل پرداخت می شد.

اما از سال 1394 با کاهش بودجه طرح تحول سلامت ورق برگشت به طوری که پرداخت به پزشکان و پرسنل با 12 تا 18 ماه تأخیر پرداخت شد دیر کردی که با توجه به تورم سالیانه قدرت خرید ما را حداقل تا 25 درصد کاهش می داد متعاقباً با نامه ممهور به امضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای منفی دیوان عدالت به ابطال مصوبه نحوه پرداخت کارانه پزشکان

رای منفی دیوان عدالت به ابطال مصوبه نحوه پرداخت کارانه پزشکان