مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 06:252022-01-10اقتصادي

افزایش 38 درصدی صید ماهی استخوانی در گیلان


مدیرکل شیلات گیلان با اشاره به افزایش 38 درصدی صید ماهی های استخوانی در گیلان گفت: از ابتدای فصل صید تاکنون صیادان گیلانی 622 تن ماهی استخوانی به ارزش 688 میلیارد ریال از دریای خزر صید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، عظیم مدبری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه صید ماهی در گیلان مهم ترین راه منبع درآمد خانوارهای این استان است، اظهار کرد: استان گیلان به دلیل وجود دریای خزر و رودخانه سفیدرود دارای بهترین ظرفیت به لحاظ صید انواع ماهی های استخوانی است.

وی با اشاره به افزایش صید ماهی های استخوانی در گیلان گفت: از ابتدای فصل صید تاکنون صیادان گیلانی 622 تن ماهی استخوانی به ارزش 688 میلیارد ریال از دریای خزر صید کردند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 38 درصد بیشتر است.

مدیر کل شیلات گیلان بیشترین میزان ماهی صید شده در دریای خزر را ماهی کفال دانست و بیان کرد: از این میزان ماهی صید شده، 50 درصد ماهی کفال ، 45 درصد ماهی سفید و سه درصد از انواع دیگر ماهیان نظیر سیم، سوف و کپور است.

مدبری با تأکید بر لزوم توجه به ارائه خدمات به صیادان گیلانی تصریح کرد: چهار صیاد گیلانی عضو 47 تعاونی پره صیادی هستند که هرساله در فصل صید ماهی وارد آب زده و نیازمند ارائه بهترین خدمات هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 38 درصدی صید ماهی استخوانی در گیلان

افزایش 38 درصدی صید ماهی استخوانی در گیلان