مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 06:152022-01-10سياسي

دیدار مردمی عضو شورای شهر تهران با شهروندان منطقه 7


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران باحضور در ملاقات مردمی این منطقه که با هدف تکریم ارباب رجوع و افزایش رضایتمندی آنان برگزار شده بود، - عضو و خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران به همراه شهردار منطقه 7 با حضور در جلسه ملاقات مردمی با شهروندان این منطقه دیدار و به درخواست های آنان رسیدگی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران باحضور در ملاقات مردمی این منطقه که با هدف تکریم ارباب رجوع و افزایش رضایتمندی آنان برگزار شده بود، ضمن بررسی درخواست ها به گفتگو با شهروندان پرداخت.

در جریان این دیدار عضو شورای اسلامی شهر تهران، خدمت به مردم، رفع دغدغه ها و رسیدگی به مطالبات شهروندان را فرصت مغتنی برشمرد که خیر و برکت آن راهگشای بسیاری از مسائل شهری خواهد شد.

وی تاکید کرد: انشالله با تلاش و پشتکار مدیریت شهری و همکارانمان شاهد اجرای پروژه ها و کار های بزرگی خواهیم بود که این اقدامات زمینه ساز رشد و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان خواهد شد.

لازم به ذکر است ملاقات مردمی حبیب کاشانی با شهروندان منطقه 7 طی فراخوان قبلی در ساختمان مرکزی شهرداری منطقه برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار مردمی عضو شورای شهر تهران با شهروندان منطقه 7

دیدار مردمی عضو شورای شهر تهران با شهروندان منطقه 7