مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 05:052022-01-10سياسي

گام نخست برای رفع موانع سرمایه گذاری در آذربایجان شرقی برداشته شد


ستاد جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان آذربایجان شرقی به منظور تسهیل و رفع موانع و مشکلات حوزه سرمایه گذاری به ریاست استاندار و عضویت دستگاه های مسئول در این حوزه تشکیل شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی ستاد جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان آذربایجان شرقی به منظور تسهیل و رفع موانع و مشکلات حوزه سرمایه گذاری به ریاست استاندار و عضویت دستگاه های مسئول در این حوزه تشکیل شد.

استاندار آذربایجان شرقی در نخستین جلسه این ستاد، تأکید کرد: در راستای جذب سرمایه گذاری، چند پنجره واحد در استان فعال هستند که اثربخشی لازم و کافی را ندارند و با تشکیل این ستاد انتظار می رود راهکارهای اساسی و عملی برای رفع موانع سرمایه گذاری پیش بینی و عملیاتی شود.

عابدین خرّم اظهار کرد: مدیران دستگاه های استانی باید با ریسک پذیری به هر شکل ممکن، آمادگی فراهم کردن فضایی کاملا امن و جذاب برای سرمایه گذاری را داشته باشند.

وی، بهره وری و رشد اقتصادی پایین استان را نتیجه مشکلات حوزه سرمایه گذاری دانست و گفت: هیچ کاری برای من مهم تر و بااولویت تر از ایجاد محیط مناسب برای جذب سرمایه گذاری نیست.

وی افزود: تأکید رییس جمهور بر این است که مهم ترین اولویت استانداران بعد از ایجاد امنیت، بحث سرمایه گذاری باشد؛ در این زمینه، اختیارات لازم به استانداران تفویض شده و نتیجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام نخست برای رفع موانع سرمایه گذاری در آذربایجان شرقی برداشته شد

گام نخست برای رفع موانع سرمایه گذاری در آذربایجان شرقی برداشته شد