مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 04:502022-01-10فرهنگي

رقیب اصغر فرهادی برنده گلدن گلاب 2022 شد


انجمن مطبوعات خارجی هالیوود برگزارکننده جوایز سالانه گلدن گلوب، فهرست برندگان سال 2022 این جوایز را در شاخه های سینمایی و تلویزیونی اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم اعطای جوایز هفتاد و نهمین دوره جوایز سینمایی و تلویزیونی گلدن گلوب با وجود حواشی یک سال اخیر برای انجمن مطبوعات خارجی هالیوود سرانجام بدون پخش تلویزیونی، مراسم فرش قرمز و ستاره های هالیوودی برگزار شد و برندگان این رویداد از طریق شبکه اجتماعی و سایت این جوایز معرفی شدند.

در انتها فیلم قدرت سگ ساخته جین کمپیون در شاخه سینمایی جایزه بهترین فیلم و کارگردانی درام و نقش مکمل مرد را به خود اختصاص داد و فیلم سینمایی داستان وست ساید ساخته استیون اسپیلبرگ هم سه جایزه شامل بهترین فیلم کمدی/ موزیکال را به خود اختصاص داد.

در شاخه بهترین فیلم خارجی نیز فیلم قهرمان ساخته اصغر فرهادی به نمایندگی از سینمای ایران در کنار آثاری از کشورهای ایتالیا، اسپانیا، فنلاند و ژاپن به جمع نامزدهای نهایی راه یافته بود که در نهایت جایزه این شاخه به فیلم ماشین منو بران ساخته ریوسوکه هاماگوچی از ژاپن رسید.

در بخش تلویزیون نیز وراثت و هَکس به ترتیب بهترین سریال درام و کمدی/ موزیکال نام گرفتند و سریال بازی مرکب تنها یک جایزه بازیگری دریافت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقیب اصغر فرهادی برنده گلدن گلاب 2022 شد

رقیب اصغر فرهادی برنده گلدن گلاب 2022 شد