مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 03:552022-01-10سياسي

اگر عرضه و تقاضای بازار خودرو برابر نشود، وضعیت بدتر خواهد شد


نایب رییس کمیسیون صنایع مجلس واردات خودروی خارجی را در گرو تصمیم مجمع تشخیص مصلحت نظام دانست و در مورد سامان دهی بازار خودروی داخلی پیشنهاد کرد که عرضه و تقاضای بازار خودرو برابر شود.

- نایب رییس کمیسیون صنایع مجلس واردات خودروی خارجی را در گرو تصمیم مجمع تشخیص مصلحت نظام دانست و در مورد سامان دهی بازار خودروی داخلی پیشنهاد کرد که عرضه و تقاضای بازار خودرو برابر شود.

سید جواد حسینی کیا در گفت وگو با ایسنا در مورد سامان دهی بازار خودرو گفت: مجلس یازدهم دنبال سامان دهی بازار خودرو با نگاه کیفیت محور است.

نظارت بر بازار عرضه و تقاضا مرحله بعد از اصلاح کیفیت است.

متأسفانه این روند زمان بری است و تا سرانجام طول خواهد کشید.

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به برابر نبودن عرضه و تقاضای خودرو در کشور اظهار کرد: چاره مجلس در این وضعیت افزایش واردات خودروی خارجی بود.

ما پیشنهاد کردیم که در ازای صادرات خودرو، قطعات خودرو یا سایر صنایع نیروی متحرکه و یا هر ارزی که منبعش مشخص باشد، واردات خوردو صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه واردات خودرو در گرو تأیید مجمع تشخیص مصلحت نظام است، گفت: اگر این مجمع همراهی کند، میزان محدودی واردات خودرو صورت خواهد گرفت و در نتیجه وضعیت بازار خودرو از این وضعیت بحرانی بیرون خواهد آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر عرضه و تقاضای بازار خودرو برابر نشود، وضعیت بدتر خواهد شد

اگر عرضه و تقاضای بازار خودرو برابر نشود، وضعیت بدتر خواهد شد