مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 14:302022-01-09دانش

کسب مجوز 3 رشته - گرایش کارشناسی ارشد برای دانشگاه شهید چمران اهواز


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز از کسب مجوز راه اندازی سه رشته - گرایش جدید در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز از کسب مجوز راه اندازی سه رشته - گرایش جدید در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه خبر داد.

دکتر علیرضا جلیلی فر در این باره اظهار کرد: این رشته ها شامل بیوتکنولوژی کشاورزی ، علوم و مهندسی آب - گرایش هیدروانفورماتیک و علوم و مهندسی آب - گرایش هواشناسی کشاورزی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، وی افزود: رشته بیوتکنولوژی در گروه مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی دانشکده کشاورزی، رشته علوم و مهندسی آب - گرایش هیدروانفورماتیک در گروه سازه های آبی و رشته علوم و مهندسی آب - گرایش هواشناسی کشاورزی در گروه هیدرولوژی و منابع آب دانشکده مهندسی آب و محیط زیست راه اندازی می شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز، افزود: افراد علاقه مند به این سه رشته - گرایش می توانند در صورت پذیرش، تحصیل خود را از ابتدای مهرماه 1401 در این دانشگاه آغاز کنند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب مجوز 3 رشته - گرایش کارشناسی ارشد برای دانشگاه شهید چمران اهواز

کسب مجوز 3 رشته - گرایش کارشناسی ارشد برای دانشگاه شهید چمران اهواز