مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 13:552022-01-09سياسي

گزارش سعید محمد به کمیسیون صنایع/ کاهش صادرات از مناطق آزاد از سال 92 به بعد


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازدبیر شورای عالی مناطق آزاد به این کمیسیون اظهار داشت: بررسی ها نشان می دهد، از سال 92 به بعد حجم صادرات در این مناطق به شدت کاهش یافته و 1.

- علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، از حضور سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی در این کمیسیون خبر داد و اظهار داشت: آقای محمد در این جلسه گزارش مبسوطی از آخرین وضعیت مناطق آزاد و مسائل و مشکلات آنها ارائه کرد.

وی ادامه داد: از جمله مهم ترین مشکلات و چالش های مناطق آزاد که در این گزارش ارائه شد، وسعت بیش از حد این مناطق و عدم اهتمام به صادرات و سرمایه گذاری صنعتی در آنهاست که با وجود ظرفیت های بالقوه این مناطق، برای تقویت اقتصاد ملی اقدام گسترده ای نشده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: عملکرد چند دهه گذشته مناطق آزاد با آنچه در قانون اداره مناطق آزاد پیش بینی شده، فاصله جدی و انحراف قابل ملاحظه ای دارد و این مناطق در مجموع نتوانسته اند انتظارات مدنظر قانون را برآورده کنند، لذا نیاز است که با رویکرد جدیدی به اداره این مناطق پرداخته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش سعید محمد به کمیسیون صنایع/ کاهش صادرات از مناطق آزاد از سال 92 به بعد

گزارش سعید محمد به کمیسیون صنایع/ کاهش صادرات از مناطق آزاد از سال 92 به بعد