مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 12:402022-01-09سياسي

برگزاری «جشنواره زمستانه برنامه نویسی» در آکادمی ایرانسل


نخستین «جشنواره زمستانه برنامه نویسی» در آکادمی ایرانسل برگزار می شود.

- برگزاری جشنواره زمستانه برنامه نویسی در آکادمی ایرانسل نخستین جشنواره زمستانه برنامه نویسی در آکادمی ایرانسل برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی ایرانسل، این جشنواره، با تمرکز بر حوزه های یادگیری عمیق با رویکرد بینایی ماشین ، برنامه نویسی بلاک چین ، زبان برنامه نویسی پایتون پیشرفته و آموزش پایتون برای نوجوانان طراحی شده است.

در این جشنواره، چهار دوره با عنوان های ، دوره جامع مفاهیم و برنامه نویسی بلاک چین (حضوری) و دوره برنامه نویسی پایتون برای نوجوانان (آنلاین) طراحی شده و در دی و بهمن ماه 1400 برگزار می شود.

با توجه به پر رنگ شدن نقش هوش مصنوعی و بلاک چین در کسب وکارهای مختلف، کارشناسان بر این باورند که زبان برنامه نویسی به زبان مشترک آینده تبدیل می شود و یادگیری برنامه نویسی، در آینده نزدیک برای همگان ضروری خواهد شد.

نظر به اهمیت این موضوع، آکادمی ایرانسل پس از برگزاری چند دوره آموزشی مختلف در همین زمینه، نخستین جشنواره زمستانه دوره های برنامه نویسی را برای نوجوانان و جوانان علاقه مند، طراحی کرده و تلاش می کند با فراهم کردن فضایی راحت و اثربخش برای تمامی کاربران، حتی نوجوانان علاقه مند به یادگیری مهارت های برنامه نویسی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری «جشنواره زمستانه برنامه نویسی» در آکادمی ایرانسل

برگزاری «جشنواره زمستانه برنامه نویسی» در آکادمی ایرانسل