مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 12:402022-01-09سياسي

ذهن بچه ها را که تازه از بهشت خدا آمده اند تخریب نکنیم


مصطفی رحماندوست در رونمایی از گاهنامه ادبیات دینی کودک و نوجوان گفت: مگر می شود بچه ها را با زیبایی های دین آشنایی نداد و کار دینی کرد؟ آنها از بهشت خدا آمده اند نباید ذهنشان را تخریب کرد.

- ، آیین رونمایی از نخستین شماره گاهنامه ادبیات دینی کودک و نوجوان توسط انتشارات به نشر و با حضور پژوهشگران، نویسندگان و شاعران ادبیات کودک و نوجوان در کتابفروشی به نشر تهران برگزار شد.

اجرای این آیین را حسام آبنوس، از فعالان عرصه کتاب و رسانه برعهده داشت.

حجت الاسلام حیدری ابهری در این مراسم ضمن مهم خواندن پیگیری مسائل نظری ادبیات دینی کودک و نوجوان توسط نویسندگان این عرصه، گفت: نویسندگان، اهل ذوق هستند و انگار پرداختن به مسائل نظری آنها را از زلالی خارج می کند اما پرداختن به این مباحث بسیار ضرورت دارد.

وی افزود: کتابی با عنوان ضرب المثل های دُم دار منتشر کردم که برخی عقیده داشتند برای بچه ها بدآموزی دارد و من این موضوع را با جناب آقای رحماندوست در میان گذاشتم.

ایشان از منظر مباحث تئوریک و نظری مسائلی را مطرح کردند که برای من بسیار راهگشا بود و اهمیت مباحث نظری پیش از پیش برای من درخشید.

نویسنده و ناشر فعال در حوزه کودک و نوجوان، پرداختن به 6 محور را در این زمینه لازم برشمرد و ادامه داد: بحث های معارفی ، نقد آثار موجود ، استفاده از تجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذهن بچه ها را که تازه از بهشت خدا آمده اند تخریب نکنیم

ذهن بچه ها را که تازه از بهشت خدا آمده اند تخریب نکنیم