مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 12:152022-01-09سياسي

بررسی تعرفه عوارض محلی شهرداری تبریز در سال 1401


سی وهفتمین جلسه‎ ی شورای اسلامی کلانشهر تبریز روز یکشنبه، 19 دی ماه، به صورت علنی و با حضور رییس، اعضای شورای شهر و شهردار کلانشهر تبریزدر عمارت ساعت تبریز برگزار شد.

- رسول برگی در ابتدای این جلسه در خصوص موضوع بخش شدن باسمنج اظهار کرد: این موضوع از آغاز به کار فعالیت ششمین دوره ی شورای اسلامی کلانشهر تبریز شورا مطرح شده است و گاهی مصاحبه هایی در این خصوص از سوی برخی افراد شنیده می شود که تعجب آور است و اگر در گذشته نگاه مناسبی به باسمنج وجود داشت، اکنون بسیاری از این مشکلات را مشاهده نمی کردیم.

وی ادامه داد: اینکه گفته می شود تصمیمات قوا را نباید زیر سوال برد، درست نیست چراکه این اعتراض نص صریح قانون بوده و همه می توانند نسبت به تصمیمات نقد داشته باشند؛ بخش شدن باسمنج با اسناد بالادستی سنخیت نداشته و حریم قانونی تبریز را از بین می برد و به نفع تبریز و باسمنج نیست.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز خاطرنشان کرد: اگر باسمنج بخش مستقلی است چرا ساختمان بخشداری را توسط شورای شهر اجاره کرده اند؟ در این چند ماه چه عایدی برای مردم بامسنج داشته است؟ برگی در بخشی نیز عنوان کرد: تبریز هیچ راه توسعه ای جز باسمنج ندارد و شهرداری تبریز سال ها است که در باسمنج سرمایه گذاری می کند و درخواست ما از استاندار این است تا در این خصوص اقداماتی انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی تعرفه عوارض محلی شهرداری تبریز در سال 1401

بررسی تعرفه عوارض محلی شهرداری تبریز در سال 1401