مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 10:352022-01-09سياسي

مصوبه کمیسیون فرهنگی برای تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام بخش فرهنگ در رفسنجان


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از مصوبه این کمیسیون برای تکمیل پروژه های عمرانی بخش فرهنگ با پیشرفت بالای 50 درصد در شهرستان رفسنجان خبر داد.

- حجت الاسلام حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به سفر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به کرمان و رفسنجان گفت: اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس در چهارمین سفر نظارتی خود به استان کرمان و شهرستان رفسنجان سفر کردند.

وی با بیان اینکه هجدهم دی ماه به خاطر پایین کشیدن مجسمه طاغوت توسط مردم رفسنجان به نام روز رفسنجان نامگذاری شده افزود: سفر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به استان کرمان با محوریت شهرستان رفسنجان انجام شد که در این سفر معاونین وزارتخانه ها و سازمان های مرتبط با حوزه کاری کمیسیون نمایندگان را همراهی می کردند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: اعضای کمیسیون فرهنگی در این سفر از صبح تا ظهر جلساتی را با مسئولین ادارات شهرستان برگزار کردند و عصر در قالب تیم ها و کارگروه های مختلف از بخش های گوناگون در حوزه های مرتبط با حوزه کاری کمیسیون بازدید به عمل آوردند.

جلالی خاطرنشان کرد: پس از انجام بازدیدها در پایان سفر، اعضای کمیسیون مصوباتی را داشتند که بنا شد این مصوبات پس از پایان سفر و بازگشت به تهران به دستگاه های اجرایی مربو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه کمیسیون فرهنگی برای تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام بخش فرهنگ در رفسنجان

مصوبه کمیسیون فرهنگی برای تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام بخش فرهنگ در رفسنجان