مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 09:202022-01-09اقتصادي

تشکیل 259 پرونده برای صنوف متخلف قزوین/ نانوایان در صدر متخلفان


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: 60 اکیپ گشت مشترک در دی ماه از واحدهای بنکداری کالاهای اساسی مانند محصولات لبنی، روغن، برنج و گوشت قرمز بازرسی کردند که برای 259 واحد صنفی پرونده تخلف تشکیل شد.

- ایسنا/قزوین مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: 60 اکیپ گشت مشترک در دی ماه از واحدهای بنکداری کالاهای اساسی مانند محصولات لبنی، روغن، برنج و گوشت قرمز بازرسی کردند که برای 259 واحد صنفی پرونده تخلف تشکیل شد.

هوشنگ محمدی اظهار کرد: در راستای صیانت از حقوق مصرف کننده و تنظیم بازار، نظارت بر بازار و مراکز عرضه استان تشدید می شود و با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد.

بنابر اعلام روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین، وی خاطرنشان کرد: در ادامه نظارت بر بازرسی ها با برگزاری 60 اکیپ گشت مشترک در دی ماه از واحدهای تولیدی و توزیعی و صنفی استان و واحدهای بنکداری کالاهای اساسی در خصوص تولید محصولات لبنی، روغن، برنج و گوشت قرمز بازرسی به عمل آمد و برای 259 واحد صنفی پرونده تخلف تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین با اعلام اینکه بیشترین تخلف مربوط به صنف نانوایان با 111 پرونده است، تصریح کرد: در این بازدیدها برای یک قنادی مطرح که بدون در نظر قیمت برای مصرف کننده خودسرانه اقدام به افزایش قیمت کرده بود، پرونده تخلف تش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 259 پرونده برای صنوف متخلف قزوین/ نانوایان در صدر متخلفان

تشکیل 259 پرونده برای صنوف متخلف قزوین/ نانوایان در صدر متخلفان