مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 09:002022-01-09سياسي

مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای تا پایان سال در خراسان جنوبی برگزار می شود


معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از برگزاری مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای تا پایان سال خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از برگزاری مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای تا پایان سال خبر داد.

حمید مرادی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای بستری برای رشد و تقویت مهارت های ارتباطی، بیانی و ایده پردازی در دانشجویان و فرصتی برای برقراری ارتباط بین فضای دانشگاه، صنعت و جامعه و کاربردی کردن پژوهش ها و تحقیقات دانشجویی است.

وی افزود: این مسابقات از سال 2008 میلادی در دانشگاه کویینزلند استرالیا آغاز شده و در حال حاضر در تعداد زیادی از دانشگاه های معتبر دنیا اجرا می شود؛ در ایران به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی این مسابقات از سال 1395 آغاز شد و تاکنون پنج دوره از آن برگزار شده است.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی بیان کرد: بر اساس قوانین بین المللی صرفا دانشجویان می توانند در این مسابقات شرکت کنند، اما با توجه به این که دوره های قبلی مسابقات در ایران غالبا با حضور فارغ التحصیلان برگزار شده است، در این دوره نیز امکان ثبت نام فارغ التحصیلان وجود دارد و دانش آموختگانی که از ابتدای سال تحصیلی 97-96 تا پایان مهرماه سال 1400 از پایان نامه خود دفاع کرده با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای تا پایان سال در خراسان جنوبی برگزار می شود

مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای تا پایان سال در خراسان جنوبی برگزار می شود