مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 08:552022-01-09سياسي

افزایش 8 درصدی دستگیری سارقان با کمک پلیس یاران


با مشارکت و همکاری پلیس یاران با کارکنان کلانتری و پاسگاه ها شاهد افزایش 8 درصدی در دستگیری سارقان و کشف اموال مسروقه نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم.

- ، سردار مهدی معصوم بیگی ضمن گرامی داشت 19 دی ماه سالروز قیام خونین مردم انقلابی قم در سال 56 علیه استبداد رژیم پهلوی اظهار داشت: این واقعه متزلزل کننده حکومت ستم شاهی و آغاز قیام های مردمی در سایر مراکز شهرها بود که حرکت رو به پیش انقلاب اسلامی را شتاب بخشید و ویژگی اسلامی و مردمی نهضت امام راحل (ره) را به جهانیان ثابت کرد.

وی با بیان اینکه یکی از راهبردهای فرماندهی انتظامی کشور مشارکت حداکثری و مطلوب مردم در تولید و ارتقا امنیت در جامعه است، افزود: با راه اندازی مرکز انتظام در پلیس پیشگیری و صدور مجوز فعالیت برای مؤسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی و نظارت بر عملکرد آن مؤسسات زمینه و ساز و کار لازم برای مردم پایه شدن امنیت فراهم شده است.

وی ادامه داد: با فعال شدن مؤسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی و متعاقب آن جذب، آموزش و به کارگیری پلیس یاران در 12 هزار نقطه از کشور، توانمندی پلیس در پیشگیری از وقوع جرایم و ارائه خدمات انتظامی، حفاظتی و مراقبتی به مردم ارتقا یافته است.

سردار معصوم بیگی از پلیس یاران به عنوان بسترساز پیشگیری مردم محور از وقوع جرم یاد کرد و با اشاره به عملکرد مطلوب پلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 8 درصدی دستگیری سارقان با کمک پلیس یاران

افزایش 8 درصدی دستگیری سارقان با کمک پلیس یاران