مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 08:502022-01-09حوادث

فوت مشکوک 3 نفر در محمودآباد


رییس آتش نشانی و خدمات ایمنی محمودآباد با اشاره به علائم خفگی 3 نفر از شهروندان ساکن باران24 خیابان معلم گفت: علت حادثه و فوت 3 نفر از شهروندان خانم پس از کالبدشکافی به اطلاع عموم خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، در پی اعلام مردمی به اورژانس 115 در ساعت 9:20 صبح مبنی بر علائم خفگی سه نفر از شهروندان ساکن باران 24 خیابان معلم با حضور نیروهای امدادی متوجه نشتی گاز شده و پس از معاینات اولیه مشاهده نمودند که همگی فاقد علائم حیاتی بوده و به آتش نشانی خبر دادند تا بقیه عملیات و انتقال اجساد انجام گیرد.

حسن ذبیح پور در این خصوص عنوان کرد: قضیه حالت مشکوک داشته اگر نشتی گاز شهری بوده چرا انفجاری صورت نگرفته و اگر مسمومیت با گاز مونواکسید کربن بوده چرا حال دو نفر بهم خورده و بالا آوردند و با توجه به پیچیده و مبهم بودن موضوع با هماهنگی دادستان محترم محمودآباد اعلام نتیجه و علت مرگ پس از بررسی و کالبد شکافی توسط پزشکی قانونی به اطلاع شهروندان می رسد.

وی یادآورشد: افراد فوت شده خانم م-ش 30 ساله، خانم ف-خ 22 ساله و ن-ح کودک 9 ساله این حادثه تاسف بار بودند که در یک واحد مسکونی در باران 24 سکونت داشتند.

رییس آتش نشانی و خدمات ایمنی محمودآباد در پایان گفت: با توجه به سرمای هوا و استفاده از بخاری و لوازم گرمایشی از همشهریان ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت مشکوک 3 نفر در محمودآباد

فوت مشکوک 3 نفر در محمودآباد