مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 08:402022-01-09اقتصادي

حذف ارز ترجیحی در لایحه بودجه بر 700 یا 800 قلم کالا اثر می گذارد


نماینده مردم صومعه سرا در مجلس گفت: حذف ارز 4200 تومانی یعنی باید به دنبال واردات گوشت یخ زده باشید، تزریق پول کم به مردم با افزایش فزاینده تورم یعنی دست کردن در جیب مردم و نابودی تولید.

- ، سید کاظم دلخوش در جلسه علنی امروز (یکشنبه 19 دی ماه) مجلس شورای اسلامی، در مخالفت با کلیات لایحه بودجه 1401 با اشاره به مباحث مطرح شده توسط رییس جمهور در نشست امروز گفت: رییس جمهور مطرح کرد که حقوق کارکنان را اصلاح کرده، در حالی که اصلاحات در لایحه مدیریت خدمات کشوری توسط مجلس انجام شد و در لایحه بودجه اصلاح جدیدی انجام نشده است و دولت در بودجه سال آینده افزایش حقوق زیر 10 درصد را پیش بینی کرده است.

چرا دولت نرخ ارز 23 هزار تومان پیش بینی کرده است، این رقم بر چه مبنایی پیش بینی شده است؟ نماینده مردم صومعه سرا در مجلس یازدهم با اشاره به مخالفت با کلیات طرح تعیین فوق العاده خاص کارکنان قوه قضاییه افزود: رییس جمهور بیان کرد که مجلس به این طرح رأی نداده است، در حالی که دلیل مخالفت برخی نمایندگان صحبت های رییس سازمان استخدامی در مجلس و نامه علنی دولت مبنی بر مخالفت بود و مجلس براساس نظر دولت با این کلیات مخالفت کرد، در غیر این صورت این طرح در مجلس تصویب می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف ارز ترجیحی در لایحه بودجه بر 700 یا 800 قلم کالا اثر می گذارد

حذف ارز ترجیحی در لایحه بودجه بر 700 یا 800 قلم کالا اثر می گذارد