مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 08:002022-01-09سياسي

موافق کلیات بودجه: اصلاح ارز ترجیحی از تصمیمات مهم بودجه 1401 است


نماینده مردم مشهد در مجلس در موافقت با کلیات لایحه بودجه 1401 گفت: اصلاح ارز ترجیحی در کنار اصلاحات پارامترهای قواعد بازنشستگی کشور و مدیریت هزینه های جاری دولت از تصمیمات مهم و اساسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدحسین حسین زاده بحرینی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در موافقت با کلیات لایحه بودجه 1401، اظهار داشت: دلیل این تقاضا این است که اگر بنا باشد ریل اقتصاد تغییر کند، یا فرمایش رهبری مبنی بر اصلاح ساختار بودجه به دست این دولت و این مجلس عملیاتی شود، چاره ای نداریم جز اینکه قدم هایی برداریم که این قدم ها حسب ظاهر آثاری دارد که این آثار باید مدیریت شود.

وی ادامه داد: حذف ارز ترجیحی در کنار اصلاحات پارامترهای قواعد بازنشستگی کشور و مدیریت هزینه های جاری دولت از تصمیمات مهم و اساسی است که دولت گذشته معمولاً در این زمینه ها پای کار نمی آمد، اما آقای رییسی این موارد را صادقانه در لایحه بودجه عنوان کرده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ما در مجلس می توانیم کلیات را رد کنیم و اگر چنین کاری کنیم، یعنی پاسخ منفی به اصلاحات کلیدی مهم داده ایم، اما اگر کلیات را بپذیریم باید تاکید داشته باشیم که پذیرش کلیات به معنای پذیرش هر آنچه در لایحه آمده نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافق کلیات بودجه: اصلاح ارز ترجیحی از تصمیمات مهم بودجه 1401 است

موافق کلیات بودجه: اصلاح ارز ترجیحی از تصمیمات مهم بودجه 1401 است