مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 07:352022-01-09سياسي

نشست رسانه، امنیت ملی؛ فرصت ها و چالش های 1401 برگزار می شود


نشست تخصصی «رسانه، امنیت ملی؛ فرصت ها و چالش های 1401» سه شنبه 21 دی ماه با حضور نخبگان، صاحب نظران و مسئولان ارشد رسانه های کشور برگزار می شود.

- ، رییس سازمان بسیج رسانه گفت: هم زمان با 21 دی ماه سالروز تشکیل این سازمان، نشست تخصصی رسانه، امنیت ملی؛ فرصت ها و چالش های 1401 با حضور نخبگان، صاحب نظران و مسئولان ارشد رسانه های کشور برگزار می شود.

عباس محمدیان بیان کرد: این نشست تخصصی روز سه شنبه 21 دی ماه ساعت 14: 30 در محل سازمان بسیج رسانه برگزار خواهد شد و هدف از برگزاری این نشست واکاوی نقش و جایگاه رسانه در تأمین امنیت ملی و واکاوی راهکارهای ایفای نقش مؤثرتر رسانه ها در این حوزه است چراکه امروزه رسانه نقشی کلیدی و حیاتی در عرصه مدیریت افکار عمومی کشور دارند و هرگونه خطا یا ضعف آن ها در این حوزه می تواند هزینه های جبران ناپذیری را متوجه امنیت ملی و ثبات سیاسی و اجتماعی کشورمان نماید.

وی با اشاره به محورهای این نشست تخصصی خاطرنشان کرد: در این نشست با حضور نخبگان و صاحب نظران به بررسی مهم ترین فرصت ها و چالش های پیش روی کشور در سال 1401 می پردازیم تا از این طریق امکان هم افزایی ظرفیت های رسانه ای کشور در راستای تأمین منافع ملی بیش از پیش مهیا گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست رسانه، امنیت ملی؛ فرصت ها و چالش های 1401 برگزار می شود

نشست رسانه، امنیت ملی؛ فرصت ها و چالش های 1401 برگزار می شود