مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 06:552022-01-09سياسي

خیرین همدانی برای بیماران سخت علاج جشن تولد می گیرند


معاون امور مشارکت های مردمی مجمع خیرین سلامت استان همدان از برگزاری جشن تولد برای بیماران سخت درمان که پزشکان از درمان آنها قطع امید کرده اند تحت عنوان طرح محیا با کمک خیرین خبرداد.

- ایسنا/همدان معاون امور مشارکت های مردمی مجمع خیرین سلامت استان همدان از برگزاری جشن تولد برای بیماران سخت درمان که پزشکان از درمان آنها قطع امید کرده اند تحت عنوان طرح "محیا" با کمک خیرین خبرداد.

حمید شاکری صفت در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: طرح محیا تنها تهیه یک کیک تولد نیست بلکه در کنار آن برنامه های دیگری از جمله مشاوره های روحی و روانی و معنوی، سفرهای زیارتی و سیاحتی، برگزاری جلسات و کارگاه های هنری و تفریحی برگزار می شود.

وی گفت: در برگزاری جشن تولد برای این بیماران مواردی مورد توجه قرار دارد که از جمله آنها درج نام بیمار بر روی کیک، تهیه هدیه ای مناسب با سن و جنس بیمار توسط خیرین تهیه و اهدا می شود.

وی با اشاره به اینکه در طرح محیا تمامی رده های سنی از خردسال و نوجوان گرفته تا جوان و میانسال تحت پوشش هستند، افزود: حدود هزار و 580 بیمار نیازمند به طور کلی تحت پوشش مجمع خیرین سلامت هستند که همه این افراد شرایط لازم برای شرکت در طرح محیا را ندارند، تنها 300 نفر از آنها شامل این طرح می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرین همدانی برای بیماران سخت علاج جشن تولد می گیرند

خیرین همدانی برای بیماران سخت علاج جشن تولد می گیرند