مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 06:402022-01-09سياسي

پایان گمنامی 34 ساله شهید آرمیده در شهر الوند استان قزوین


مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین از شناسایی هویت یکی از شهدای گمنام شهر الوند خبر داد و گفت: این شهید«سلطان محمد عباسی» نام دارد و از اهالی استان گلستان است که در پارک لاله شهر الوند به خاک سپرده شده بود.

- ایسنا/قزوین مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین از شناسایی هویت یکی از شهدای گمنام شهر الوند خبر داد و گفت: این شهید سلطان محمد عباسی نام دارد و از اهالی استان گلستان است که در پارک لاله شهر الوند به خاک سپرده شده بود.

غلامرضا حقایق پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از شناسایی هویت شهید استان گلستان، سلطان محمد عباسی که در شهر الوند به عنوان شهید گمنام تدفین شده بود، خبر داد و اظهار کرد: این شهید بزرگوار در سال 1392 به عنوان شهید گمنام در پارک لاله شهر الوند تشییع و به خاک سپرده شده است.

بنابراعلام روابط عمومی بنیاد شهید قزوین، وی تصریح کرد: خانواده این شهید بزرگوار که اکنون ساکن مینودشت از توابع استان گلستان هستند، روز سه شنبه، بیست ویکم دی ماه سال جاری در تیپ 116 پیاده مکانیزه نزاجا شهید صفوی قزوین مورد استقبال مسئولان و مردم استان قزوین قرار خواهند گرفت؛ سپس خانواده شهید عباسی با برگزاری تشریفاتی ساعت 14 برسر مزار شهیدشان حضور پیدا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان گمنامی 34 ساله شهید آرمیده در شهر الوند استان قزوین

پایان گمنامی 34 ساله شهید آرمیده در شهر الوند استان قزوین