مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 05:352022-01-09اقتصادي

صادرات 12 هزار قطعه آبزیان زینتی از آذربایجان شرقی


مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی از صادرات 12 هزار قطعه آبزیان زینتی از استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، قاسم جعفروند در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در 6 ماهه نخست سالجاری میزان 413 تن انواع آبزیان زنده خوراکی و زینتی، خرچنگ، شاه میگو، خوراک و مکمل خوراک ماهی از مرز جلفا و نوردوز استان آذربایجان شرقی به کشورهای همسایه صادر شده است.

وی افزود: بر مبنای آمار گمرک استان، میزان صادرات از مرز نوردوز 412 تن و از مرز جلفا 350 کیلوگرم شامل انواع محصولات شیلاتی بوده است.

جعفروند گفت: عمده صادارت بخش آبزیان آذربایجان شرقی را در 6 ماهه اول سال ‍جاری 12 هزار قطعه آبزیان زینتی و بیش از 300 تن خوراک ماهی و مکمل خوراک ماهی به خود اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: با مقایسه میزان صادرات شش ماهه سالجاری با سال گذشته، میزان صادرات حدود 2 برابر نسبت به زمان مشابه سال قبل افزایش داشته است و با توجه به اینکه بیشتر حجم صادرات از استان در 6 ماهه دوم سال اتفاق می افتد، پیش بینی می شود میزان صادرات امسال به میزان قابل توجهی نسبت به سال قبل افزایش داشته باشد.

مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی استان بیان کرد: امیدواریم روند افزایش صادرات محصولات شیلاتی در سالهای آتی نیز ادامه داشته و شاهد ارزآور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 12 هزار قطعه آبزیان زینتی از آذربایجان شرقی

صادرات 12 هزار قطعه آبزیان زینتی از آذربایجان شرقی