مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 17:252022-01-08اقتصادي

کمک 20 میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان به جنوب فارس/اختصاص وام بلاعوض به سیل زدگان


نماینده مردم لارستان،خنج،گراش و اوز گفت: به دنبال وقوع سیل در جنوب استان فارس رییس بنیاد مستضعفان به منظور کمک به اهالی آسیب دیده حوزه انتخابیه از تخصیص کمک 20 میلیارد تومانی خبر داد.

- حسین زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز امروز در حاشیه جلسه جمع بندی مصوبات سیل جنوب فارس در بیرم اظهار کرد: با وقوع سیل در جنوب فارس که در حوزه انتخابیه اینجانب خسارت بسیاری ایجاد شده بود، اختصاص اعتبار و کمک به مناطق سیل زده را از مسؤولین و نهادی مختلف کشور پیگیری نمودیم.

وی با اشاره به کمک رسانی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل زده بیان کرد: بنیاد مستضعفان برای جبران بخشی از خسارت در  مناطق سیل زده این چهار شهرستان 15 میلیارد تومان را اختصاص داده است و در تماس تلفنی با استاندار این موضوع را در میان گذاشته است.

  اختصاص پنج میلیاد تومان از اعتبار به طور ویژه برای بیرم حسین زاده افزود: با توجه به اینکه حجم خسارت ها در بخش بیرم لارستان بسیار بالا بود پس از بازدید روز گذشته وزیر کشور از این منطقه رایزنی ها را با مهندس فتاح رییس بنیاد مستضعفان ادامه دادیم و 5 میلیاد تومان دیگر به طور ویژه از سوی بنیاد به بیرم اختصاص داده شد.

جلسه جمع بندی مصوبات سیل جنوب فارس با حضور مسؤولین کشوری،استانی این نماینده مجلس با تأکید بر ادامه پیگیری ها برای جب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 20 میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان به جنوب فارس/اختصاص وام بلاعوض به سیل زدگان

کمک 20 میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان به جنوب فارس/اختصاص وام بلاعوض به سیل زدگان