مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 16:102022-01-08ورزشي

تقابل دیدنی نمایندگان والیبال ارومیه در هفته شانزدهم لیگ برتر


هفته شانزدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام «سردار دل ها» فردا (یکشنبه 18 دی ماه) با انجام هفت دیدار در شهرهای رفسنجان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، تیم والیبال شهرداری ارومیه که چهارشنبه گذشته ماراتن سخت و نفس گیری مقابل پاس گرگان داشت این هفته در سومین دیدار از دور برگشت رقابت های لیگ مردان کشور در زمین حریف مقابل هورسان رامسر صف آرایی می کند.

  شاگردان محمدرضا تندروان در شهرداری ارومیه در حال حاضر با 12 برد و اندوختن 33 امتیاز پس از فولاد مبارکه سپاهان در رده دوم جدول قرار دارد و برای رسیدن به صدر جدول در نیم فصل دوم محکوم به پیروزی در تمامی دیدارهای باقی مانده دور برگشت است.

  تیم هورسان رامسر امسال با هدایت مسعود آرمات در حال حاضر با پنج برد و کسب 17 امتیازدر رتبه سیزدهم جدول قرار دارند و رقابت نزدیکی با تیم های یازدهم و دوازدهم جدول دارد و به طور یقین فردا با اتکا به امتیاز میزبانی انگیزه بالایی برای رویارویی با تیم قدرتمند شهرداری ارومیه دارد.

ناظر فنی: عباس امانی ناظر فنی و محسن ترابی ناظر داوری این دیدار هستند و مهدی نویدی با کمک محمدرضا عزیزیان به ترتیب داوران اول و دوم مسابقه خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقابل دیدنی نمایندگان والیبال ارومیه در هفته شانزدهم لیگ برتر

تقابل دیدنی نمایندگان والیبال ارومیه در هفته شانزدهم لیگ برتر