مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 11:402022-01-08اقتصادي

موانع سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری رفع شود


استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه موانع سرمایه گذاری رفع و بروکراسی اداری به حداقل برسد، گفت: بخش خصوصی رمز توسعه است که این ظرفیت در استان باید فعال شود.

- ، غلامعلی حیدری پیش از ظهر شنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مدیریت از وزرات محوری به سمت استاندار محوری در حال تبدیل است، اظهار کرد: در لردگان با تهاتر نفت 800 میلیارد تومان اعتبار جذب شده است.

وی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی از منابع بنیادها و قرارگاه ها استفاده کنند، عنوان کرد: تفاهم نامه‎هایی با بنیادها به منظور حرکت جهشی در استان منعقد شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم در حوزه محرومیت زدایی، افزود: قرارگاه خاتم هر کجا وارد شود تا شعاع 70 کیلومتری فعالیت محرومیت زدایی انجام می دهد.

حیدری با بیان اینکه باید از تهاتر نفت در استان بیشتر از قبل استفاده شود، تصریح کرد: اگر تعداد بیشتری از پروژه های شهرهای بروجن و شلمزار به تقاطر نفت سوق داده شود تحول خوبی رخ می دهد.

وی با تاکید بر ارتباط، جذب و منابع بنیادهای محرومیت زدایی، مطرح کرد: بخش محرومیت زدایی قرارگاه امام حسن (ع) در جاده ، آب و مسکن روستایی اعتبار می دهد و فرصت بسیار خوبی است که آب و فاضلاب روستایی با این قرارگاه قراردادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری رفع شود

موانع سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری رفع شود