مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 10:452022-01-08ورزشي

ترکیب تیم کشتی آزاد کرمانشاه مشخص شد


سرمربی تیم کشتی آزاد استان کرمانشاه از مشخص شدن ترکیب نهایی این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی کشور به میزبانی استان گلستان خبر داد.

  - جعفر دلیری در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به نهایی شدن ترکیب تیم کشتی آزاد کرمانشاه جهت حضور در رقابت های قهرمانی کشور، عنوان کرد: هیات کشتی استان امسال به منظور انتخاب تیم استان برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشور در یک اقدام خوب رقابت های قهرمانی استان را به شکل مناسبی برگزار کرد.

وی ادامه داد: در این رقابت ها که حدود دو هفته پیش برگزار شد، از تمام کسانی که مدعی پوشیدن دوبنده تیم استان برای حضور در رقابت های کشوری بودند دعوت به عمل آمد تا در رقابت های انتخابی شرکت کنند که حدود 250 نفر شرکت کردند.

سرمربی تیم کشتی استان اضافه کرد: پس از مشخص شدن نفرات برتر این رقابت ها، اردوهای استانی را به سرعت آغاز کردیم که به شکل منظم و خوبی برگزار شد و در نهایت طی روزهای اخیر ترکیب نهایی تیم اعزامی استان را مشخص کردیم.

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که امسال علاوه بر تیم اعزامی، دو سهمیه دیگر هم به ما داده بودند، لذا این سهمیه به یدالله محبی در وزن 125 کیلوگرم و بهمن تیموری در وزن 79 کیلوگرم تعلق گرفت که امسال در رقابت های نظامیان جهان مدال طلا گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیب تیم کشتی آزاد کرمانشاه مشخص شد

ترکیب تیم کشتی آزاد کرمانشاه مشخص شد