مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 09:552022-01-08اقتصادي

اعلام زمانی جدید برای افتتاح پردیس تئاتر مشهد


پس از تأخیر فراوان و اعلام زمان های مختلف جهت بهره برداری از پروژه پردیس تئاتر شهر مشهد اینک معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهردار مشهد با اشاره به پیشرفت 41 درصدی احداث پروژه از افتتاح پردیس تئاتر تا پایان سال 1401 خبر داده است.

- سید خلیل منبتی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه پردیس تئاتر شهر مشهد اظهار کرد: عملیات اجرایی احداث پروژه پردیس تئاتر شهر مشهد در حال حاضر از حدود 41 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی افزود: عملیات اجرایی پروژه پردیس تئاتر شهر مشهد واقع در خیابان پیروزی 14 در زمینی با مساحت 5200 متر مربع با زیربنای تقریبی 14 هزار متر مربع در چهار طبقه آذر 1398 آغاز شد.

منبتی تصریح کرد: این پردیس دارای سالن نمایش اصلی به ظرفیت 700 نفر، سه سالن بلک باکس به ظرفیت 200 نفر و سالن سینما 130 نفره و سایر کاربری ها همچون کتابخانه و نگارخانه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد وی خاطرنشان کرد: از جمله پیچیدگی های این پروژه می توان به 28 نوع تیپ دیوار بتنی با ارتفاع متفاوت تا 17 متر و ترکیب اسکلت بتنی و فلزی و وجود بیشتر تاسیسات مکانیکی در داخل دیوارها اشاره کرد که همین امر اجرای پروژه را زمانبر کرده است.

منبتی ادامه داد: با این وجود با توجه به افزایش فعالیت های نازک کاری آمفی تئاتر اصلی و فضای اداری و همچنین اصلاح برنامه زمان بند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام زمانی جدید برای افتتاح پردیس تئاتر مشهد

اعلام زمانی جدید برای افتتاح پردیس تئاتر مشهد