مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 09:102022-01-08اجتماعي

زنان مساله شهر نیستند بلکه حلال مشکلات هستند/ مدیر پشت درهای بسته نیستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مریم اردبیلی صبح شنبه 18 دی ماه 1400 در نشست خبری با تشریح طرح جدید شهرداری در حوزه زنان با عنوان پویش ریحان شهر گفت: - مشاور شهردار تهران در امور بانوان گفت: زنان مسئله ما نیستند بلکه حلال مشکلات هستند اگر مدیریت شهری قصد حل مشکلات شهر را دارد باید زنان را به شمار بیاورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مریم اردبیلی صبح شنبه 18 دی ماه 1400 در نشست خبری با تشریح طرح جدید شهرداری در حوزه زنان با عنوان پویش ریحان شهر گفت: در فضای فعلی کشور نیاز است سطح حکمرانی مردمی و دوسویه بودن تعاملات ایجاد شود و در این فضا خانواده از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که قلب این موضوع به زنان باز می گردد.

مشاور شهردار تهران در امور زنان یادآور شد: زنان مسئله ما نیستند بلکه حلال مشکلات هستند اگر مدیریت شهری قصد حل مشکلات شهر را دارد باید زنان را به شمار بیاورد و در این مسیر خانواده ها درک شوند.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران افزود: در چنین دیدگاهی، نیاز است این ارتباط مؤثر با حدود 4 الی 5 میلیون زن تهرانی را ایجاد کنیم و بهره گیری از گروه های کنش گر مردمی نیز راه حل این موضوع است.

تمام آنچه به عنوان کنشگر مردمی مطرح است برای ما حائز اهمیت اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان مساله شهر نیستند بلکه حلال مشکلات هستند/ مدیر پشت درهای بسته نیستیم

زنان مساله شهر نیستند بلکه حلال مشکلات هستند/ مدیر پشت درهای بسته نیستیم