مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 08:102022-01-08سياسي

آلبوم موسیقی «روایت دل» در ارومیه رونمایی و منتشر شد


مسئول واحد موسیقی حوزه هنری آذربایجان غربی از انتشار آلبوم موسیقی «روایت دل» اولین بار در شهرستان ارومیه خبر داد.

- ارومیه - مسئول واحد موسیقی حوزه هنری آذربایجان غربی از انتشار آلبوم موسیقی روایت دل اولین بار در شهرستان ارومیه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، داریوش علیزاده در این زمینه اظهار کرد: برای نخستین بار در عرصه موسیقی اصیل ایرانی در استان آذربایجان غربی، آلبوم موسیقی روایت دل اثر آرمین رزاقی به همت واحد موسیقی حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در شهرستان ارومیه رونمایی و منتشر شد.

وی با اشاره به اهمیت حفظ موسیقی اصیل ایرانی به عنوان میراث سرزمین ایران، بر حمایت حوزه هنری انقلاب اسلامی از آثار تولید شده در این عرضه و هنرمندان فعال در این بخش از موسیقی کشور تاکید کرد.

علیزاده گفت: شهرستان ارومیه به علت شرایط خاص جغرافیایی خود و حضور اقوام مختلف در آن در عرصه هنر موسیقی از گذشته تا به امروز یکی از مکان های غنی ایران بوده است که ظهور بزرگان و دانشمندانی همچون عبدالمومن صفی الدین ارموی و تنی چند در کنار مکتب عاشیقی ارومیه در موسیقی فولکلور بیانگر این موضوع است که ارومیه در عرصه هنر موسیقی دارای جایگاهی ویژه است که بایستی با اجرای برنامه های مختلف نسبت به معرفی این ظرفیت عظیم فرهنگی، هنری اقدام شود مسئول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلبوم موسیقی «روایت دل» در ارومیه رونمایی و منتشر شد

آلبوم موسیقی «روایت دل» در ارومیه رونمایی و منتشر شد